Kup teraz gotową dokumentację oceny ryzyka zawodowego na stanowisku sekretarki. Zyskaj pewność, że Twoje miejsce pracy spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa. Nasza oferta obejmuje obowiązkową kartę oceny ryzyka, która jest niezbędna do zgodnego z przepisami funkcjonowania biura. Prosty i szybki zakup online zapewnia natychmiastowy dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów, eliminując konieczność długotrwałego oczekiwania bądź czasochłonnego opracowywania dokumentacji we własnym zakresie.
Dokumenty zostały opracowane przez doświadczonych specjalistów w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. Zawierają szczegółowe informacje o typowych zagrożeniach związanych z zawodem sekretarki oraz praktyczne wskazówki pozwalające na skuteczną identyfikację, jak też minimalizację ryzyka. Jeśli jednak ogólne opracowanie nie w pełni odpowiada specyfice Twojego stanowiska, dokument umożliwia łatwą modyfikację lub uzupełnienie. W prosty sposób dostosujesz kartę oceny ryzyka zawodowego do indywidualnych potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa.
Nie czekaj, złóż zamówienie online! Otrzymasz – wedle własnych preferencji – dokumentację w wersji papierowej bądź w formacie docx. Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku sekretarki to obowiązkowy krok w zapewnieniu bezpiecznego i efektywnego środowiska pracy w biurze!
Niniejszy dokument jest wzorcowym opracowaniem, stworzonym w oparciu o typowe zagrożenia związane z danym stanowiskiem pracy.
W przypadku, gdy ogólny opis nie w pełni odzwierciedla specyfikę konkretnego stanowiska w przedsiębiorstwie, dokument umożliwia samodzielną modyfikację lub uzupełnienie treści, dostosowując ją do indywidualnych wymagań.
Specyfikacja produktu |
Typ: |
Dokument oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy |
Producent: |
Luxcontrol Polska |
Format : |
A4 |
Metoda opracowania: |
PN-N-18002, Risk Score lub PHA |
Dostępne wersje |
Elektroniczna |
format pliku: docx - edytowalny, dostępny do pobrania online w panelu klienta tuż po dokonaniu zakupu, przez 30 dni |
Papierowa |
Format A4, druk laserowy. Dokument oprawiony w miękki skoroszyt z zawieszką do przechowywania w aktach osobowych.
Ważne: Po złożeniu zamówienia na wersję papierową, klient otrzyma najpierw wersję elektroniczną do zapoznania się.
Przed wysłaniem wersji papierowej nasz konsultant skontaktuje się z klientem, aby omówić ewentualne zmiany w dokumencie. |
Zawartość dokumentacji |
Spis treści dokumentu |
• Strona tytułowa,
• Charakterystyka wybranej Metody Oceny ryzyka zawodowego,
• Opis dla stanowiska pracy,
• Identyfikacja zagrożeń na stanowisku pracy,
• Karta pomiaru ryzyka zawodowego,
• Plan działań korygujących ryzyko zawodowe dla stanowiska pracy,
• Oświadczenie do akt osobowych zawiera dodatkowe oświadczenie pracownika potwierdzające zapoznanie się z ryzykiem zawodowym. Dokument ten należy dołączyć do akt osobowych i znajduje się na ostatniej stronie karty oceny ryzyka zawodowego.
• Klauzula prawna. |
Sekretarka to ważna postać w strukturze administracyjnej każdej firmy. Jest odpowiedzialna za sprawną organizację pracy biura oraz wsparcie kadry zarządzającej. Do jej głównych obowiązków należy zarządzanie korespondencją, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, jak również obsługa telefoniczna czy też mailowa. Ponadto sekretarka przygotowuje dokumenty, protokoły i raporty, dbając o ich poprawność, ale także terminowość. Zajmuje się też archiwizacją oraz ewidencją dokumentów, zapewniając łatwy dostęp do potrzebnych informacji. Wszystko to powinno zostać ujęte w karcie oceny ryzyka zawodowego przewidzianego na stanowisku sekretarki.
Na co dzień korzysta ona z różnorodnych urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, zapewniając sprawną realizację zadań administracyjnych. Od sekretarki wymaga się doskonałych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz dyskrecji w zarządzaniu poufnymi danymi. Dzięki swojej wielozadaniowości i profesjonalizmowi wspiera ona codzienne funkcjonowanie firmy, przyczyniając się do jej efektywności, jak również do harmonii pracy. Stanowisko to zobowiązuje do szczególnej dbałości o szczegóły oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa.
Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku sekretarki pomaga zidentyfikować zagrożenia, takie jak długotrwałe korzystanie z komputera, powtarzalne czynności czy niewłaściwa ergonomia miejsca pracy. Zastosowanie odpowiednich środków zapobiegawczych wpływa na poprawę zdrowia i komfortu.
Główne zadania zawodowe
- Zarządzanie sekretariatem: organizacja pracy biura, przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji, koordynacja działań zespołu.
- Obsługa korespondencji: przyjmowanie, selekcjonowanie, rejestrowanie, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie do wysyłki.
- Komunikacja: obsługa telefonów, poczty elektronicznej, teleksów i faksów, przekazywanie wiadomości, umawianie spotkań.
- Wsparcie merytoryczne: maszynopisanie, przygotowywanie dokumentów, tworzenie prezentacji, obsługa komputera i programów biurowych.
- Obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarki, drukarki, skanera.
- Organizacja spotkań: prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań, przygotowywanie materiałów, obsługa uczestników.
Dzięki dobrze przeprowadzonej ocenie ryzyka zawodowego na stanowisku sekretarki możliwe jest wprowadzenie działań prewencyjnych, które minimalizują zagrożenia i zwiększają efektywność pracy w biurze.
Podstawa prawna |
Opracowanie zgodne z przepisami |
Dokumentacja opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi oceny ryzyka zawodowego, w tym zgodnie z Ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. dotyczącym ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Dokumentacja spełnia wszystkie wymagania Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej. |
Prawa autorskie |
Produkt oceny ryzyka jest chroniony prawem autorskim. Karta oceny ryzyka zawodowego nie podlega zwrotom. Luxcontrol Polska oferuje elektroniczne wersje kart ocen ryzyka zawodowego w formatach plików docx, doc, pdf oraz odt. Oferowane produkty są chronione prawem autorskim, co oznacza: -zakaz udostępniania, kopiowania zamówionych dokumentów osobom trzecim przez Internet, kopiowania na zewnętrzne nośniki danych oraz dalszej sprzedaży; -zakaz tworzenia nowych dokumentów opartych na treści zawartych w ocenach ryzyka zawodowego. Naruszenie powyższych zasad może skutkować sankcjami prawnymi. |
Uwagi |
Zakupiona dokumentacja może nie odpowiadać rzeczywistemu stanowisku pracy. Klient ma prawo do edycji dokumentu w celu dostosowania go do konkretnych warunków zakłady pracy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zawartości dokumentacji, prosimy o kontakt ze sklepem. |
Zwroty |
Produkt oceny ryzyka jest chroniony prawem autorskim. Ze względu na specyfikę produktu, karty oceny ryzyka zawodowego nie podlegają zwrotom. |
Oferujemy dokumentację oceny ryzyka zawodowego opracowaną w trzech metodach: PN-N-18002, Risk Score oraz PHA.
1. PN-N-18002: Jest to polska norma dotycząca oceny ryzyka zawodowego, która określa metodologię i procedury stosowane przy identyfikacji i ocenie zagrożeń oraz ocenie ryzyka w miejscu pracy.
2. Risk Score: Metoda oparta na przypisywaniu punktów ryzyka, co umożliwia ocenę stopnia zagrożenia na podstawie wielu czynników, takich jak prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia i jego potencjalne skutki.
3. PHA (Preliminary Hazard Analysis): Metoda służąca do analizy zagrożeń związanych z procesami przemysłowymi. Skupia się na identyfikacji potencjalnych niebezpieczeństw i sposobach ich minimalizacji w ramach procesów produkcyjnych.
5.0 (Ogólnie)
Na podstawie ostatnich komentarzy
01-07-2025 Marek Morysiak
(5)
Mute Sp. z o.o
Bardzo rzetelnie przygotowane materiały szkoleniowe oraz łatwa w obsłudze platforma sprawiają, że szkolenia Luxcontrol są warte polecenia.
21-06-2025 Wiesława Krzyżaniak
(5)
BHP Usługi Wiesława Krzyżaniak
Szkolenie przydatne. Pozwala sprawdzić wiedzę.
Zakład Instalacyjno-Budowlany A.R.-BUD Ryszard Perka , Andrzej Sapiński sp.j.
ocena na 6 - szybko bez stresu super
31-05-2025 Artur Muczyński
(5)
.
Wysoka jakość materiałów, polecam
LKS HUTNIK RUDA-HUTA
W bardzo prosty i zrozumiały sposób przekaz informacji
szkoła
Świetny kurs. Dużo praktycznych wskazówek dzięki filmikom instruktażowym.
15-05-2025 Admir Abazovic
(5)
MAR-PIO Marika Gogulska
Supoer szkolenie, bardzo fajnie wszystko objaśnione.
Zobacz więcej