Zamówienia publiczne


Instrukcja dla instytucji publicznych: gmin, powiatów, województw, szkół i przedszkoli, instytucji pokrewnych.

Zamówienia realizowane są z opcją płatności na podstawie faktury proformy lub faktury VAT z odroczonym terminem płatności.


RIS: Jako organizator szkoleń posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Numer ewidencyjny: 2.30/00255/2023

Zapytania ofertowe

Zapytania ofertowe proszę kierować na adres email: k.trzesniewski@luxcontrol.com.pl
Kontakt telefoniczny: 500 - 501 - 689 
Pozostaję do dyspozycji Krzysztof Trześniewski


Procedura zamówienia online:

 

1. Wybierz i dodaj do zamówienia potrzebne szkolenie

► Po wyborze  szkolenia należy kliknąć "Dodaj do zamówienia" i wybrać wariant językowy szkolenia
► Następnie określić ilość osób, które mają wziąć udział w szkoleniu i zatwierdzić przyciskiem "Zamów"
 

 


2. Wypełnij formularz zamówienia

► Po wyborze szkoleń należy przejść do zamówienia w prawym górnym rogu i potwiedzić realizację zamówienia
► W kolejnym kroku należy wybrać status kupującego: INSTYTUCJA PUBLICZNA i przejść do wypełnienia formularza
     → wypełniając dane do konta głównego należy wskazać dane osoby, która będzie zarządzała zamówieniem - konto główne, będzie posiadało funkcję przekazywania szkoleń pracownikom
► Po złożeniu zamówienia utworzy się dla Państwa konto w naszym systemie oraz wygeneruje faktura proforma do opłacenia
     → jeśli potrzebują Państwo fakturę z odroczonym terminem płatności - zapraszam do kontaktu

 


3. Wybierz preferowaną formę płatności

► tradycyjny przelew bankowy na podstawie faktury proformy lub terminowej
► przelew online – przelewy24.pl, Blik, karta, Google Pay

 


4. Przejdź do realizacji zamówionych szkoleń

► Zamówione szkolenia widoczne będą na koncie głównym w Panelu Klienta w zakładce "Dostępne szkolenia".
► Przy szkoleniu dostępna funkcja "Przekaż" umożliwi przesyłanie szkoleń pracownikom.
► Szkolenia będą dostępne bez żadnych ograniczeń czasowych, dopóki nie zostaną ukończone.

 

Poniżej szczegóły i możliwości platformy szkoleniowej w Luxcontrol Polska.

 

NASZE ATUTY:

  1. Polskojęzyczny interfejs o intuicyjnej obsłudze z możliwością przełączenia wersji językowej na język angielski.
  2. Personalizacja wyglądu profilu firmy na platformie – możliwość umieszczenia loga firmy oraz zastosowania dowolnej kolorystyki w menu platformy.
  3. Dostępność platformy e-learningowej oraz szkoleń całodobowo.
  4. Dowolnie programowany czas na realizację szkoleń – zgodnie z ustaleniami.
  5. System raportowania – raporty ze szkoleń ukończonych, nieukończonych w formacie pdf, excel.
  6. Dokumentacja ze szkoleń dostarczana w wersji elektronicznej oraz papierowej.
  7. Indywidualny opiekun Klienta zapewniający wsparcie techniczne i merytoryczne.
     


UPROSZCZONE WYMAGANIA SPRZĘTOWE I TECHNICZNE:

  1. Dostęp do platformy e-learningowej bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej - brak konieczności instalacji zewnętrznych aplikacji i oprogramowania.
  2. Kompatybilność z najbardziej popularnymi przeglądarkami internetowymi: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Microsoft Edge.
  3. Dowolne urządzenie: komputer, laptop, tablet, smartfon.
  4. Opcjonalnie słuchawki - szkolenia wzbogacone są głosem lektora.
     


ZARZĄDZANIE PLATFORMĄ SZKOLENIOWĄ PRZEZ KLIENTA – KONTO „OPIEKUNA BHP” - opcja dodatkowa na życzenie - bezpłatna

  1. Samodzielne zarządzanie szkoleniami i uczestnikami.
  2. Monitorowanie postępów (czy dany pracownik ukończył szkolenie czy nie).
  3. Podgląd i pobieranie wygenerowanych Zaświadczeń, dokumentów z egzaminu.
  4. Generowanie raportów ze szkoleń ukończonych i nieukończonych.
  5. Opcja zamieszczenia dowolnej informacji / notatki w systemowej wiadomości wysyłanej do uczestnika szkolenia.
  6. Możliwość elastycznego planowania i przydzielania szkoleń z ustaleniem zakresu czasowego kiedy uczestnicy mają zrealizować szkolenia.
  7. Automatyczne powiadomienia na adres e-mail Opiekuna o ukończeniu szkolenia przez danego uczestnika.
  8. Możliwość ustalania indywidualnych parametrów platformy, które opisane są w kolejnym punkcie.
     


DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI / PARAMETRY PLATFORMY: ( możliwość indywidualnej konfiguracji )

  1. ustawienie dowolnego progu zdawalności egzaminu (domyślnie 80%)
  2. ilość pytań na egzaminie (domyślnie 10)
  3. ilość podejść do egzaminu (domyślnie - nieograniczona)
  4. dostępność szkolenia - jak długo ma być aktywne dla uczestnika (domyślnie - bez limitu, do czasu zaliczenia egzaminu)
  5. ustawienie możliwości realizacji szkoleń wyłącznie w dni robocze, w konkretnie ustalonym terminie i godzinach
  6. opcja ukrycia certyfikatów uczestnikom (wówczas widoczne będą tylko na koncie „Opiekuna BHP”)
  7. możliwość dostosowania treści szkoleń do wymagań i potrzeb klienta
  8. brak konieczności posiadania adresów e-mailowych przez uczestników
     


PROCES SZKOLENIA:

  1. Każdy uczestnik realizuje szkolenie poprzez indywidualne konto szkoleniowe oraz ma możliwość przerwania realizacji poszczególnych modułów szkoleniowych i powrotu do miejsca zakończenia szkolenia w dowolnym czasie oraz powtarzanie każdego modułu szkoleniowego dowolną ilość razy.
  2. Szkolenie zakończone jest testem jednokrotnego wyboru - w przypadku negatywnego wyniku testu - ponowne próby podejścia bez dodatkowych kosztów.
  3. Dostęp do szkolenia przydzielony dla danego uczestnika wygasa dopiero w momencie ukończenia szkolenia – wygenerowania Zaświadczenia – w opcji domyślnej, z nieograniczonym terminem na realizację.
  4. Zaświadczenie w formie elektronicznej generuje się niezwłocznie, automatycznie po zaliczeniu egzaminu.
     


ZGODNOŚĆ Z PRAWEM - PODSTAWA PRAWNA

  1. Prowadzenie szkoleń BHP zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.07.2004 r. Dz. U. z 2004 r. nr 180, poz. 1860. z późn. zm.
  2. Stosowanie obowiązujących regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO)
 

Nasza oferta to konkretne zalety i korzyści oraz wygoda i bezpieczeństwo wpółpracy i realizacji zamówień

 

Wysoka jakość usług i profesjonalizm

Luxcontrol Polska jest znana z dostarczania usług na najwyższym poziomie. Firma zatrudnia wykwalifikowanych specjalistów, którzy posiadają szeroką wiedzę i doświadczenie w swoich dziedzinach. Dzięki temu klienci mogą być pewni, że ich projekty są realizowane z najwyższą starannością i zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.

Dostosowanie do potrzeb klienta

Luxcontrol Polska jest elastyczna i potrafi dostosować swoje usługi do specyficznych potrzeb swoich klientów. Indywidualne podejście do każdego zlecenia sprawia, że rozwiązania oferowane przez firmę są precyzyjnie dopasowane do wymagań i oczekiwań klienta, co zwiększa efektywność i satysfakcję ze współpracy. Potwierdzeniem tego są pozytywne opinie.

Kompleksowa oferta usług

Luxcontrol Polska oferuje szeroki zakres usług, które mogą obejmować certyfikacje, szkolenia e-learningowe, profesjonalną dokumentację BHP oraz konsulting w różnych obszarach, takich jak zarządzanie jakością, bezpieczeństwo pracy i inne. Dzięki temu klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę, która spełni ich wszystkie potrzeby związane z kontrolą i certyfikacją.

Doskonała reputacja i zaufanie

Luxcontrol Polska cieszy się doskonałą reputacją na rynku oraz dużym zaufaniem ze strony swoich klientów. Firma jest uznawana za wiarygodnego partnera, co potwierdzają liczne referencje i pozytywne opinie. Długoletnia obecność na rynku i stabilna pozycja firmy dodatkowo wzmacniają pewność, że współpraca z Luxcontrol Polska jest korzystna i bezpieczna.

Poznaj naszą ofertę


| Cennik | Szkolenia BHP online | Kursy Pierwszej Pomocy Online | Kursy PPOŻ | Ocena Ryzyka Zawodowego | Instrukcje BHP |


Luxcontrol Polska

Marta Weiner
Koordynator ds. szkoleń, opiekun klienta
Tel:500 501 460
Email: m.weiner@luxcontrol.com.pl