slide

Z cyklu Akademii Biznesu "pytania do przedsiębiorcy"

Kilka słów o szkoleniach bhp online umieszczonych na najchętniej odwiedzanych platformach e-learningowych w Polsce.

AB: Skąd pomysł na portal usług bhp, czyli e-learning BHP.

TK: Pomysł urodził się podczas pracy w Luxcontrol Polska. Firma zajmuje się pomiarami środowiska pracy. Często zadawano mi pytania czy jestem w stanie polecić równie dobrą firmę jak Luxcontrol Polska do obsługi  BHP.

A to niestety nie było zbyt łatwe. Więc postanowiłem wyjść klientom naprzeciw,  rozszerzając  usług o szkolenia BHP.

Spotkało się to z niesamowitą aprobatą. Klienci znają bardzo dobrze jakość pracy  Luxcontrol Polska więc  kolejna nasza usługa  spotkała  się z dużym zaufaniem i tak jest do dzisiaj.

Niesamowitą sprawą są opinie które dostajemy codziennie od klientów. Osobiście bardzo mnie one cieszą i utwierdzają w tym że warto dbać o najwyższą jakość, starać się i zwracać uwagę na każdy szczegół.

AB: A co takiego jest w waszych usługach że są jednymi  z najczęściej wybieranych w Polsce.

TK: To dobre pytanie ? 🙂

Odsyłam do opinii o szkoleniach BHP online na jednej z naszych platform. To klienci najlepiej to opisują 🙂  / opinie:  https://szkoleniabhp-online.pl/reviews

AB: Ale może jednak uchyli Pan rąbka tajemnicy ?

Hm…Ogólnie w życiu wyznaję zasadę że jeśli musimy coś robić to róbmy to w jak najmilszy i przyjemny sposób, bez stresu i strachu.

Tak jest z pracą, obowiązkami, nauką itp.  Wiele rzeczy musimy robić bo tak nakazuje nam system.

A moją misją jest to, że jeśli mój klient musi coś zrobić, np. wykonać pomiary oświetlenia, elektryczne lub zrobić szkolenia bhp dla swoich pracowników to ja jestem wtedy odpowiedzialny za stworzenie mu  takich warunków aby było miło, prosto i naprawdę przyjemnie 🙂

AB: I udaje się to ?

TK: ha ha…. Czytając opinię od moich klientów i rozmawiając  z nimi ( bo to lubię robić najbardziej ), stwierdzam z całą pewnością że tak 🙂

AB: Co powinien wiedzieć klient o Firmie Luxcontrol ?

TK: Że po drugiej stronie komputera i słuchawki siedzi normalny człowiek, który przyszedł  do pracy i chce dać z siebie jak najwięcej. Chce pomóc, odpowiedzieć na pytania, udzielić wsparcia.

W pracy mamy fajną atmosferę, wspieramy się i szukamy rozwiązań aby jak najskuteczniej pomagać i dobrze obsługiwać naszych klientów. i Aby dla obu stron nie było to uciążliwe.

AB: Na dzisiaj już bardzo dziękuję za poświęcony czas.

Na  koniec jak zwykle zapytam co Pan może przekazać młodym przedsiębiorcom  czytającym relacje z Akademii Biznesu ?

TK. Nie powiem nic nowego, ale to co uważam za kluczowe.

Aby tworzyć biznes i być w dobrej relacji z klientem trzeba go dobrze zrozumieć. Trzeba z nim rozmawiać, poznać jego potrzeby.

Aby dobrze  przygotować dla klienta usługę, trzeba naprawdę wiedzieć coś więcej o jego firmie, o jego potrzebach i o jego wytwarzanym produkcie. Trzeba się stać częścią tego organizmu-firmy.

Tylko wtedy można zaoferować coś naprawdę dobrego.

AB. Dziękuję, proszę jeszcze o jedno ważne zdanie wsparcia dla Młodych Przedsiębiorców.

TK: Dobrze :),

„Budując swoją Firmę myślcie długo terminowo”

AB. Jeszcze raz dziękuje i do usłyszenia za 2 tygodnie gdzie porozmawiamy na temat outsourcing usług i czy według Pana jest to dobre rozwiązanie.

TK: Dziękuję i pozdrawiam.